2 Eylül 2009 Çarşamba

AUTUMN !


Günaydın !!!

Noluyor bu havalara böyle ? Ne yaz bitti mi? Ne sonbahara mı girdik ? Aa yaz ne ara son buldu?

E ama daha giyecek elbiselerimiz vardı:))) Şaka şaka..

Artık aslında biraz da sonbaharın gelmesini isteyenlerdenim.

Aslında doğduğum ay dolayısıyla herhalde ilkbahar dan yaza geçiş benim günlerimdir..Bayılırım bayılırım Mayıs, Haziran aylarına..İnsanın içi kıpır kıpır olur, heyecan dolu olur. Peki neden böyle olur ???

Kara kış, karanlık havalardan bir anda yemyeşil doğa ve masmavi bir gökyüzü karşıma çıktığı için mi?

Yoksa donarak yürüdüğümüz o yolları artık etrafı seyrede seyrede keyif yapa yapa yürüdüğümüz için mi?

Yoksa ilkbaharda havaların güzelleşmesiyle kendine bakmaya başlayan insanoğlu bu aylar da aşık olduğu için mi? :)

Sanırım tüm bu saydıklarım ve herkes için farklı nedenler yüzünden insana bir mutluluk gelir ilkbahar yaz aylarında.

NE DIYORDUM ? BEN DE SONBAHAR GELSIN ARTIK DİYENLERDENIM DEMİŞTİM ŞÖYLE Kİ ; Eylül'e girildi mi benim için yaz bitmiş demektir.. Havalar hafiften serinler ne giyeceğini bilemez hale gelirsin bu aylarda...Bir de ben artık güzel güzel paltolar, çizmeler giymeyi özledimmm!!! Ama kışında '' yaz gelsede şu paltolardan artık kurtulsak!!!!'' diyordum.:) E kışın zor oluyor tabi ağırlık yapıyor kat kat giyinmek.

Ben yaza veda gibi varsayabileceğiniz bir yazı yazdım VE yavaş yavaş sonbahar-kış için modacılar neler yapmış, ben neler giyinmeyi düşünüyorum gibi konuları içeren yazılarımı da ileri ki günlerde sizlerle paylaşacağım. Yorumlarınızı siz de benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Aynı fikirde olun, olmayın farketmez yinede sevinirim :)

PS : Bugün kendiniz için birşey yapın ! Hergün yapın ! Ben de yapmayı başarabilirsem hergün kendim için ne yaptığımı sizinle paylaşacağım...!

Kiss kiss ciao !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder