21 Ağustos 2009 Cuma

Ehliyet !!! mi ??

İşteyim ama yarın ehliyet sınavım var !

Biraz sıkkın, biraz durgun bir şekilde okuldaki sınavına son gün kala çalışan öğrenci misali motordaki anlaması kolay, akılda tutması zor kelimeleri ezberlemeye çalışıyorum..

Bir yandan günlük telaş ve zırvalıklarla uğraşıyorum..

Nedir bunlar derseniz ; ay içimden hiç anlatmak gelmedi şimdi :) , şöyle söyleyeyim kendi kendime iç savaşlarım olur da benim bazen yine ortaya çıktı onla uğraşıyorum..:))) ne savaşı noluyo diceksiniz hehe yok yok bu zararsız sadece bana zarar veren türden bir şey.

Yoksa burcumun kurbanımıyım bilemiyorum ama biraz huzur istiyorum, ama yakaladığım anda kaçırmak istemiyorum.

Peki neden onu hep elimizde tutamıyoruz ? Belkide hep bizle olsa bu kadar değerli kılmazdık onu . !?!

Ehliyetten huzura güzelce bir saçmaladım ben sanırım, bugünlük böyle olsun yaşadığım an içindeki duygularımdı sizinle paylaştıklarım..

Bana bol şans hadi alayım artık şu ehliyeti de düşelim Istanbul yollarına ! ! !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder