26 Ağustos 2009 Çarşamba

NEON jAZZ SHOes


Tekrar tekrar merhaba,


Blogu ilk açma sebebim moda hakkındaki fikirlerimi, yeni trendleri, ve kendi zevkime uygun kıyafetleri sizlerle paylaşmak içindi...


Bugün, günlük hayatta rahatlıkla giyilebilecek ama biraz alışık olunan bir tarzın aksine maskülen bir görünüm yaratan ama maskülenliği feminen bir çizgiyle bağdaştırabilen bir üründen bahsedeceğim.


Hollywood ünlülerinde veya moda dergilerinde görür görmez yeni moda olacak olan ayakkabı : neon jazz shoes.


Ben her zaman değil ama moduma göre giyebileceğimi düşünüyorum. Normalde çok maskülen bir tarz sevmiyorum ama bu ayakkabıların çok da güzel feminen bir tarzla birleştirilebileceğini düşünüyorum.


Yani o ayakkabıyı giydik diye erkeksi bir pantalon veya sigara paça bir pantalon giymek gerekmez, kısa bir elbise veya kısa bir şortla pek de güzel uyum sağlanabilir. Hatta ayakkabının tipi feminen bir tarzla birleştiğinde çok daha şeker görünebilir diye düşünüyorum.


Ve işte Sienna Miller. Yakışan Giysin !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder